Liderul absolut al audiențelor, în ziua votului, a fost România TV. Ziariștii RTV a înregistrat un record în ceea ce privește numărul de telespectatori care au ales să urmărească știrile ale acestui canala media. Minutul de aur a fost înregistrat în momentul anunțării rezultatului votului.
„I-am bătut ca pe covoare. Sau, mă rog, ca Nicușor Dan pe toți ăilalți la un loc”, a spus ziaristul de la RTV, Victor Ciutacu, după ce a văzut rezultatele audiențelor în ziua alegerilor. RTV a fost lider incontestabil ca număr de urmaritori ai știrilor, depășind numărul un milion, în intervalul 22.00-22.30.
România TV s-a situat pe primul loc, la nivel național și în orașe. În ceea ce privește publicul comercial, cu vârste între 21-54 de ani, acesta a preferat PRO TV.
7 (șapte) puncte de audiență în Punctul Culminant al alegerilor, măcel pe linie. Peste ProTV, dublu și ceva față de Antena 1. I-am bătut ca pe covoare. Sau, mă rog, ca Nicușor Dan pe toți ăilalți la un loc. Sunt prea obosit să mai fac teoria chibritului aici, pun cifrele mai încolo, a spus Victor Ciutacu după succesul înregistrat de RTV.
În ziua alegerilor, RTV a avut o cotă de piață de 11,8%, devansând Antena3 (8,2%), Digi 24(3,5%) și Realitatea Plus(3,3%). La nivel național, în intervalul 22.00-22.15, RT a înregistrat un procent de audiență de 17,3%, față de 14% pentru PRO TV, 12,4% pentru Antena 3 CNN și 7,8% pentru Antena 1. Astfel, la ora 22.00, în seara de 9 iunie, 1,2 milioane de români urmăreau știrile RTV.
Citiți aici articolul complet!
Citește și: